ملی‌پوش وزن 70 کیلوگرم کشتی آزاد در جام جهانی گفت: قهرمانی در این جام جهانی برای آمریکایی‌ها حیثیتی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

میزبان طوری برنامه‌ریزی کرده ‌است که قهرمان شود
حسین‌خانی: قهرمانی در جام جهانی برای آمریکایی‌ها حیثیتی است، اما اجازه نمی‌دهیم

ملی‌پوش وزن 70 کیلوگرم کشتی آزاد در جام جهانی گفت: قهرمانی در این جام جهانی برای آمریکایی‌ها حیثیتی است، اما ما اجازه نمی‌دهیم.

خبرگزاری فارس: حسین‌خانی: قهرمانی در جام جهانی برای آمریکایی‌ها حیثیتی است، اما اجازه نمی‌دهیم
  •  

 مصطفی حسین‌خانی ، در خصوص حضورش در جام جهانی کشتی به عنوان نماینده وزن چهارم ایران گفت: شرایط خوبی دارم، بعد از حضور در مسابقات قهرمانی کشور و قهرمانی در جام تختی در 2 اردوی برگزار شده به آمادگی مطلوبی رسیدم؛ از نظر روحی و جسمی کاملاً آماده‌ام.

وی ادامه داد: شرایط خاصی در این جام جهانی حاکم است و نسبت به دوره های گذشته اهمیت بیشتری دارد. آمریکایی‌ها حساب ویژه‌ای برای قهرمانی در این دوره باز کرده‌اند و شرایط را به گونه‌ای رقم زده‌اند که قهرمان شوند.

قهرمان جام تختی تصریح کرد: آمریکایی‌ها بعد از شکست‌هایی که مقابل ما داشتند برای ایران خط و نشان کشیده و حتی پیغام داده بودند که اشک ما را درآوردید و منتظر باشید در جام جهانی اشک شما را درآوریم. قهرمانی در این جام جهانی برای آنها حیثیتی است، اما ما اجازه نمی‌دهیم؛ هر چند که طوری برنامه‌ریزی کرده‌اند که قهرمان شوند.

حسین‌خانی افزود: ما باید پیش از دیدار حساس مقابل آمریکا یک مسابقه سخت را با ترکیه برگزار کنیم، اما آنها استراحت می‌کنند. طوری برنامه‌ریزی کرده‌اند که انتقام شکست‌های قبلی مقابل ایران را در جام جهانی بگیرند، اما ما اجازه این کار را به آنها نمی‌دهیم. تیم بسیار خوب و با انگیزه‌ای داریم و بچه‌ها انگیزه بالایی برای کسب سومین عنوان قهرمانی متوالی دارند.

به گزارش فارس، رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد در سال 2014 میلادی روزهای 24 و 25 اسفندماه و با حضور 10 تیم برتر دنیا در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 273
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 273
بازدید ماه : 379
بازدید کل : 13140722
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7